DPD


Hoe laat wordt mijn pakket bezorgd?

Als u voor 21:00 uur bij Insportline besteld heeft, zal DPD het pakket de dag erna bezorgen. U ontvangt per SMS* een tijdindicatie van DPD hoe laat uw pakket bij u bezorgt zal worden.

 

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Indien u een bestelling heeft geplaats bij Betersport en uw pakket met DPD wordt verzonden, dan krijgt u van ons een email met een link. Hiermee kunt u uw zending, de dag na bestelling vanaf 09:00 uur, volgen  via het online Track & Trace systeem van DPD. U klikt hiervoor op de link in de toegestuurde email.

 

Ik heb de bezorging gemist.

Geen probleem, geef uw bezorginstructies online aan ons door via www.nieuwelevering.nl. Hiervoor heeft u de notificatie nodig die de chauffeur voor u heeft achtergelaten.

 

Mijn pakket is niet bezorgd op het aangegeven tijdstip.

U wordt geïnformeerd over de dag en het tijdvak waarin de bezorging zal plaatsvinden. Hoewel wij ons uiterste best doen uw pakket dan ook te bezorgen, blijft het een indicatie. Door onvoorziene omstandigheden is het mogelijk dat er vertraging plaats vindt.

 

Hoe vaak wordt er geprobeerd een pakket te bezorgen?

De pakketbezorgers doen standaard drie bezorgpogingen. Na de eerste bezorgpoging volgt een tweede poging op de eerstvolgende werkdag. Indien u wederom niet aanwezig bent, volgt de derde bezorgpoging op afspraak. U kunt deze eenvoudig online inplannen op www.nieuwelevering.nl met de notificatie die de bezorger voor u heeft achtergelaten.

 

Kan ik de bezorging wijzigen?

U heeft de mogelijkheid om de bezorgdag aan te passen, indien de eerste afleverpoging niet binnen 24 uur gepland is, of na de eerste leverpoging. De chauffeur zal een bericht voor achtergelaten.

Om de bezorgdag aan te passen** gaat u naar www.nieuwelevering.nl


Kan ik een nieuwe bezorgafspraak maken?

U wordt  geïnformeerd over de dag waarop de bezorging zal plaatsvinden. U heeft dan de mogelijkheid om de bezorgdag aan te passen. Indien u niet thuis bent tijdens de eerste afleverpoging, kunt u online uw bezorginstructies aan ons doorgeven via www.nieuwelevering.nl. Hiervoor heeft u de notificatie nodig die de chauffeur voor u heeft achtergelaten.

 

Kan het pakket bij de buren bezorgd worden?

Als u niet aanwezig bent dan zal de bezorger proberen uw pakket bij de buren te bezorgen, zodat u toch snel over uw pakket kunt beschikken. Als het gelukt is om uw pakket bij de buren af te geven, wordt u hierover geïnformeerd. Lukt dit niet, dan doen we de volgende dag een nieuwe bezorgpoging of u kunt online op www.nieuwelevering.nl uw bezorginstructies doorgeven.  

 

Rembours betaling

Als de zending met DPD wordt verzonden is betalen onder rembours in Nederland en België mogelijk. Echter kunt u alleen met gepast contant geld betalen. Pinnen is niet mogelijk.



*    SMS alleen binnen Nederland en wanneer uw mobiele nummer bij ons bekend is.
**  Wanneer u de bezorgdag aanpast, kunt u alleen de dag kiezen en niet het tijdstip!



home